Veelgestelde vragen

Kunnen wij e.e.a. komen bekijken?

Wij beschikken over een grote showroom waar tal van producten staan uitgestald. Onze showroom is dagelijks geopend van 09.00-17.00 uur en zaterdags op afspraak. 

Wat als mijn product niet bevalt?

U mag uw bestelling binnen 2 weken na ontvangst terug sturen. U betaalt dan alleen de kosten van het retourneren.

Moeten wij komen afhalen of kan er ook worden bezorgd?

Veel van onze producten staan op voorraad en kunnen dus in ons magazijn worden afgehaald. Wij beschikken over een eigen bezorg- en montageservice die snel en vakkundig uw artikelen levert en monteert in heel Nederland en België.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorgkosten worden bij bestellingen vanaf €250,00 niet gerekend, anders betaald u slechts €19,00 inclusief b.t.w. voor de verzendkosten. Voor de montage wordt een schriftelijke opgave verstrekt.

Hoe zit het met de garantie? En waar kan ik met mijn klacht terecht?

Wij geven op veel producten 10 jaar garantie. Bij reparatie buiten de garantie rekenen wij geen voorrijkosten. Mochten er klachten zijn dan kunt u dit telefonisch of per e-mail kenbaar maken, vervolgens dienen wij dit binnen 30 dagen op te lossen. Bent u om wat voor redenen ook, niet tevreden of voldoen wij niet aan de voorwaarden dan kunt u Webshop Keurmerk hiervan op de hoogte stellen of contact opnemen met de geschillencommissie van de brancheorganisatie NOVAKA: https://www.novaka.nl/contact/